U NOSTRU PROCESSU DI FÀ A MANU DI GIOIELLI

CUNnosce u nostru prucessu

PENDENTU EOWYN INJETTATU DI CERA MANU

U ritrattu di u fronte è di u daretu di u scudu Eowyn hè incisu cù e parolle di Eowyn à u Rè-Strega, Ùn sò micca omu vivu, fighjate una donna.

 

PROCESSU DI SMALTI

Red Rising Pink Society è Gold Society Pendenti durante u prucessu di smaltu in Badali Jewelry.
Non Conformità, NC, Bitch Planet di Kelly Sue Pendente Non Conformu versu a fine di u prucessu di smaltu.

Pendente Personalizatu LGBT Bitch Planet Non Conformità per un cliente.

 

OFFRIMU DI PERSONALIZZÀ A PIÙ PARTE DI I NOSTRI GIOIELLI

Pendente Custom LGBT Non-Compliant Bitch Planet di Kelly Sue. Accettemu richieste persunalizate à a maiò parte di i nostri articuli di gioielli.

 

U NOSTRU PROCESSU - A FORGIA DI L'UNA ANELLA DI PUTERE:

 

Paul Badali casting casting

 

 

Aghju lettu "U Hobbit" per a prima volta in u 1967 cum'è junior in High School. Era u primu libru chì avia mai lettu sanu sanu solu. Eru un lettore assai poveru è ci hè vulsutu assai tempu, sforzu è impegnu da a mo parte per leghje u libru sanu. Stile di Tolkien è u cuntenutu di u Lago hà captivatu u mo interessu è sò statu ubligatu à perseverà. Avà lettu bè è puderia riempie un grande fustu cù i rumanzi di fantascienza è fantasia chì aghju lettu dapoi. A lettura di u Lago quella prima volta hè stata un puntu di svolta in a mo vita. Sò statu furmatu è modellatu da quella prima sperienza cù JRR Tolkien in modi assai veri.

Aghju continuatu à leghje Lu Signuri di li cincu™ Mentre assistia à l'università da u 1969 à u 1971. Dopu aghju lettu U Silmarillion™. 40 anni dopu, eccu un gioielliere chì elabureghja The Ruling Ring è altri ghjuvelli licenziati ufficialmente da rumanzi fantastichi. In a ricerca di un nome per a nostra prima figliola in u 1975, aghju suggeritu Lothlorian. À a mo moglia li piacia u sonu è l'idea, ma l'accurtava à Loria (loth LORIA n). Dunque, ancu u nome di u mo primu figliolu hè statu ispiratu da JRR Tolkien, è ne hè fieru à propositu.

Crescendu eru un zitellu di natura. In u 1956, à 5 anni, aghju trovu u mo primu cristallu in una discarica vicinu à a nostra casa. Ùn avia mai tenutu un cristallu nanzu. Mi ricordu sempre a gioia di tenelu, a magia di a scuperta è l'emozione di u pussessu. A ricerca di quellu primu cristallu mi hà datu un amore per i cristalli è i minerali è dinò l'emozione di truvà tesori in a terra. Sò statu un cacciatore di roccia avidu dapoi. Sò esattamente ciò chì Bilbo hà risentitu quandu hà pigliatu l'Arkenstone per a prima volta. Amu truvà cose in a terra.

In u 1970, aghju nutatu una cunniscenza chì facia un travagliu lapidariu, chì tagliava è lucidava e gemme. Una ora dopu avia ghjustu compiu di taglià è lucidà a mo prima gemma, un tigereye. In u 1974, aghju amparatu à l'argenteria per pudè creà i mo propri paràmetri per e petre chì stava tagliatu. Aghju cuntinuatu u mo studiu di cuncepimentu di ghjuvelli da u 1975 à u 1977. Aghju apertu u mo primu magazinu di gioielli in u 1975. Mi sò diplomatu in u 1978 cù una BS in Zoologia è Botanica è aghju insignatu scienze junior è biologia di u liceu per 7 anni prima di vultà à i ghjuvelli affari.

Cum'è ghjuvellieru, essendu assai influenzatu da i scritti di JRR Tolkien, era inevitabbile chì fessi un ghjornu un artigianatu The One Ring ™ of Power. Avia sempre vulsutu una replica di l'anellu. Probabilmente aghju fattu i mo primi tentativi in ​​u 1975; prove grezze per esse sicuri. Mi sò messu in traccia di fà lu in modu seriu in u 1997, cù parechji risultati scuntenti. Infine aghju pruduttu un stile appiattitu chì aghju cunsideratu abbastanza bonu in u 1998. In u 1999, l'anellu hè statu ulteriormente raffinatu à u stilu di cunfortu arrotondatu chì prupunimu attualmente. Aghju contattatu Tolkien Enterprises, avà Middle-Earth Enterprises, è aghju negoziatu diritti di licenza per pudè fà è vende The One Ring. Questa licenza hà purtatu à e nostre altre licenze cù autori di fantasia annantu à l'anni.

Certi anu dumandatu perchè qualchissia vuleria un ughjettu di u male abject cum'è l'Anellu Rignante di Sauron; creatu per schiavitassi tutta a Terra di u Mediu sottu à a so regula tirannica scura. Mentre chì era u scopu per u quale Anellu Ruling hè statu creatu, cioè micca ciò chì hè resultatu, nè a sola cosa chì L'Unicu Anellu riprisenta. Sentu chì l'anellu hè un simbulu assai simile à quellu di a croce per i cristiani. U crucifissu hè in tuttu a realità un simbulu di u più grande male fattu in stu mondu, ma invece hè diventatu un simbulu di u più grande sacrifiziu mai fattu per sbarazzà u mondu di un grande male. Sentu chì l'Anellu Unicu hè un simbulu di u sacrifiziu vuluntariu di Frodo di a so vita per sbarrazzà u mondu di un grande male. Hè ancu un simbulu di i ligami furmati in u viaghju di a Cumpagnia è e so lotte per superà u male.

A lotta per superà u male ùn face esce u megliu è u peghju in noi tutti? Credu chì cum'è l'ughjettu centrale di a serie U Signore di l'Anelli, L'Unicu Anellu rapprisenta ancu tuttu ciò chì hè bonu è veru in a Terra Mediana. Per mè rapprisenta a manera semplice è strappata di Bilbo, a tolleranza, a pazienza è a bravura di Frodo, a saggezza è l'impegnu di Gandalf, a bellezza di l'anima di Galadriel è a bontà di u core, a pazienza è a forza di Aragorn, a costanza, a lealtà è l'umiltà di Sam, è u bonu in parechji altri chì anu participatu à a ricerca per fà u male. Rapprisenta u sacrifiziu ognunu era dispostu à fà per u più grande-bè, u più bellu di motivazioni è emozioni umane. Hè un simbulu morale è eticu s'ellu ùn hè micca un simbulu quasi religiosu. Ci ramenta chì u dirittu trionferà sempre induve e persone bone ricusanu di tollerà u male, è quellu individuale  fà una sfarenza. Hè un talismanu di speranza è di fede.

I mo ghjuvelli sò assai un riflessu di quale è di ciò chì sò. I scritti di Tolkien anu avutu una prufonda influenza nantu à i mo penseri, i mo sentimenti, i mo gusti è i mo desideri. Sò statu mudificatu da a vita per esse l'omu chì un ghjornu creerà L'Unicu Anellu di u Potere.   

- Paul J. Badali