Beteb Glyph Pin - Bronze - Badali Jewelry - Pin
Beteb Glyph Pin - Bronze - Badali Jewelry - Pin

Pin di Glifu Beteb - Bronzu

U prezzu regulare $33.00
/

I glifi sò una lingua simbolica da L'archiviu Stormlight serie di Brandon Sanderson. Ognunu di i glifi hè assuciatu à un Araldicu specificu, a gemma, l'essenza, u focu di u corpu, a pruprietà di l'ànima, è l'attributu divinu.

Beteb hè assuciatu à u Herald Battah'Elin, a gemma Zircon, l'essenza hè u Seju, u focu di u corpu di l'Oliu, a pruprietà di u casting di l'ànima hè l'Oliu, è l'attributi divini sò Sapienti è Attenti. Si crede chì Beteb sia assuciatu à l'Elsecallers, un ordine di i Cavalieri Radianti chì anu adupratu a trasformazione è u trasportu Surgebindings. Glifu Elsecallers.

Details: U pin Beteb hè di bronzu giallu, finitu à a manu cù vernice smaltata in zircone turchinu è dispunibule in stili di pin o di cravatta. U pin Beteb misura 25 mm di lunghezza, 23.2 mm in u puntu più largu è 2 mm di spessore. U pin glifu pesa 4.4 grammi. A parte posteriore di u glifu hè texturizata è stampata cù u nostru marcu di i creatori, copyright è cuntenutu metallicu - Bronzu. 

stile,Pin di risvoltu cù pin d'embrague di sparghjera di culore argentu o Tie Tack cù cravatta di culore argentu.

Disponibile ancu in argentu - cliccate quì - è argentu sterlina smaltatu - cliccate quì.

PackagingQuestu articulu vene imballatu in un saccu di gioielli in raso cù una carta di autenticità.

ProductionSimu una sucietà fatta à l'ordine. U vostru ordine serà speditu in 5 à 10 ghjorni business se l'articulu ùn hè micca in stock.


Mistborn®, The Stormlight Archive®, è Brandon Sanderson® sò marchi registrati di Dragonsteel Entertainment LLC.