Un triskele hè un nodu celticu cù trè spirali o linee intrecciate. Si pensa chì u triskele simbulizeghja a fundazione di i trè mondi di a cosmulugia celtica: terra, mare è celu. U mudellu intrecciate simbolizza l'eternità è u viaghju di l'omu versu a crescita spirituale.
Details: L'Orecchini Triskele sò in argentu sterlinu è sò custituiti cù una petra preziosa tonda di 4 mm. L'orecchini à nodu celticu sò in stile stud è includenu spalle in orecchini in acciaio chirurgicu ipoallergenicu. L'orecchini misuranu 24.2 mm di lunghezza, 11.6 mm di larghezza à u nodu triskele, è 7 mm di larghezza à a gemma. A coppia pesa 2.4 grammi.
gemma: Sceglite trà Ametista vera, Topaziu Turchinu Turchinu, Garnet genuu, Peridotu genuu, CZ Verde, Rubinu Cresciutu da Lab, Sapphire Crescitu da Lab, o CZ Giallu Doratu.
- L'ametista hè a pietra di nascita di farraghju è pensata per calmà è portà a pace in a vita di u portatore.
- U Topazi turchinu hè una petra nativa di nuvembre è hà pensatu à attirà l'amore in a vita di u portatore è aiutà à alleviare a depressione.
- U granatu hè a pietra di nascita di ghjennaghju è pensatu per arricchisce a forza, a resistenza è u vigore di u portatore.
- Peridot hè a pietra di nascita d'Agostu è pensatu per prutege u portatore è guardà a so salute.
- Emerald (Rapresentatu quì da Green CZ) hè a pietra di nascita di maghju è pensata per incuraghjà a crescita, a riflessione, a pace è l'equilibriu.
- Ruby (Rapresentatu quì da Lab Grown Ruby) hè a pietra di nascita di lugliu è hà pensatu à prumove a passione, l'amicizia è l'amore.
- Sapphire (Rapprisintatu quì da Lab Grown Sapphire) hè a pietra di nascita per settembre è hà pensatu per portà prutezzione, bona fortuna è insight spirituale.
Packaging: Questu articulu vene imballatu in una scatula di gioielli.
Production: Simu una sucietà fatta à l'ordine. U vostru ordine serà speditu in 5 à 10 ghjorni business se l'articulu ùn hè micca in stock.


Ordinatu una seconda coppia per a mo mamma
Aghju urdinatu u primu coppiu cum'è rigalu per a mo surella, è quandu a mo mamma li hà vistu è s'innamurò aghju urdinatu una seconda coppia per ella per a festa di a mamma. Assai cuntentu.
