**** Semu una cumpagnia di cast-to-order. Per piacè permette 7 - 10 ghjorni di travagliu per l'ordine per esse fattu.****
Bridgemen hà tenutu u duvere più periculosu in l'esercitu di u Highprince Sadeas. I Bridgecrews sò stati custretti à portà grandi ponti mobili per i suldati per attraversà l'abissi di i Shattered Plains durante a battaglia.
U Badge Bridge Four® hè statu cuncepitu da Kaladin. Unisce i glifi Vev, chì significheghja u numeru quattru, è u glyph Gesheh, chì significa ponte, è hè stilatu per s'assumiglia à un ponte chì copre un abissu. Ispiratu da L'archiviu Stormlight serie di Brandon Sanderson.
Details: U pendente Bridge Four® hè d'argentu sterling cù un finitu anticu è misura 34.8 mm di longu cumpresa a cauzione, 18.5 mm à u puntu più largu, è 1.7 mm di spessore. U medaglione pesa 4.4 grammi. A parte posteriore di u pendente hè strutturata è stampata cù a marca di i nostri pruduttori, u copyright è u cuntenutu di metalli - sterling.
Opzioni di a Catena: 24 "longa catena di curb in acciaio inox, 24" corda di coghju neru ($ 5.00 in più), o 20 "1.2 mm catena di scatula in argentu sterling ($ 25.00 in più). Ulteriori catene sò dispunibuli nantu à a nostra pagina d'accessori.
Disponibile ancu cù finitura smaltata - cliccate quì per vede.
Packaging: Questu articulu vene imballatu in una scatula di gioielli cù una carta di autenticità.
Production: Simu una sucietà fatta à l'ordine. U vostru ordine serà speditu in 5 à 10 ghjorni business se l'articulu ùn hè micca in stock.
Mistborn®, The Stormlight Archive®, Bridge Four®, è Brandon Sanderson® sò marchi registrati di Dragonsteel Entertainment LLC.

U rigalu perfettu
Aghju avutu questu cum'è un rigalu per u mo SO, chì mi hà presentatu à l'Archivi Stormlight. Hè statu un grande successu - un pocu più chjucu di u previstu, ma quantunque un pezzu bellu è sutile per u fan di Cosmere in a vostra vita!


U Migliu Rigalu di sempre
Aghju compru stu ciondulu di badge per a mo amica per u so matrimoniu è hà veramente amatu! Hè solidu è bellu; cum'è sempre, ti ringraziu, Badali!