Paul Joseph Badali
29 aprile 1951 - 1 dicembre 2024
Paul Joseph Badali, u maritu amatu, u babbu, u missiavu, u fratellu, u patronu è l'amicu partutu da i Grey Havens for the Undying Lands l'1 di dicembre di u 2024. Paul hà battutu bravamente un cancru di sangue raru è cumplicazioni successive cù un trasplante di cellule staminali. Hè statu guidatu per a so transizione da a so moglia amante (Melody) è u zitellu (Kaden) a matina di u 1u à l'Hospital Huntsman in Salt Lake City, Utah.
Natu u 29 d'aprile di u 1951, in New Haven, Connecticut, Paul era u più vechju di trè figlioli nati à Joseph A. è Emma Welter Badali. Paul hà crisciutu in Branford, nidificatu trà a furesta è l'oceanu, chì hà inculcatu un amore per a natura è a creatività. Si maritò cù l'amore di a so vita, Melody Black, in u 1974. Paul hà trasmessu a so passione per a natura è a literatura à i so quattru figlioli, Loria, Alaina, Janelle è Kaden. Qu'il s'agisse d'immersions, de camping, de chasse aux pierres précieuses, d'extraction d'or, de détection de métaux, d'observation d'oiseaux, de sciences ou de discussions religieuses, Paul était toujours à la recherche de sa prochaine avventura et accueillait tous ceux qui voulaient unir.
Paul era un maestru di scienza di a terra è di biologia durante 10 anni, ma a so passione per u travagliu cù metalli è gemme naturali hà cambiatu a so carriera è hà purtatu à Paul à fundà Badali Jewelry. U so amore per tutta a vita di L'Hobbit è U Signore di l'Anelli di JRR Tolkien hà furmatu a so attività à i primi anni 2000. Hà ottenutu licenze per creà gioielli da i libri di Tolkien, chì hà creatu per quasi duie decennii. Ognunu di i so quattru figlioli hà passatu u tempu à travaglià fiancu à fiancu cù u so babbu, passendu innumerabili ore à amparà è à custruisce l'affari inseme. Ddu travagliu duru hè avà preziosu per elli, postu chì hà furmatu a so etica di travagliu è a vita.
Duranti u so tempu cum'è presidente di a cumpagnia, Badali Jewelry hà ottenutu licenze da numerosi autori di fantascienza è fantasy. Paul era onoratu è grati di travaglià cù tanti giganti literarii via Badali Jewelry. Unu di i più grandi onori di Paul era di esse inclusu cum'è un caratteru in l'Archive Stormlight di Brandon Sanderson. Grazie à Brandon, u ricordu di u surrisu di Paul vivrà per sempre.
A vita di Paul era piena di avventura, famiglia, amichi è risa. Paul hè precedutu à a morte da i so genitori è u fratellu, Boyd Adam Badali. Paul hè sopravvissutu da a so moglia Melody, i so figlioli Loria, Alaina, Janelle è Kaden, i so 5 nipoti, è a so surella Debra Badali Wickizer.
Paul serà ricurdatu per u so core gentile, u sorrisu infettivu è a so passione per a vita. A so morte lascia un vacu in a vita di quelli chì l'anu cunnisciutu è amatu.
Se vulete mandà cundolenze per email à Alaina.condolenze@ gmail.com
A STORIA DI PAUL
A FORGIA DI L'UNICA RING OF POWER™:
Aghju lettu "L'Hobbit" per a prima volta in u 1967 cum'è junior in High School. Era u primu libru ch'e aghju mai lettu in tuttu u so propiu. Eru un lettore assai poviru è hà pigliatu assai tempu, sforzu è impegnu da a mo parte per leghje tuttu u libru. Stile di Tolkien è u cuntenutu di u Lago captivatu u mo interessu è eru custrettu à persevere. Avà leghje bè è puderia riempie un grande troncu cù i rumanzi di fantascienza è fantasy chì aghju lettu dapoi. A lettura di u Lago quella prima volta era un puntu di svolta in a mo vita. Sò statu furmatu è modellatu da quella prima sperienza cù JRR Tolkien in modi assai reali.
Aghju continuatu à leghje Lu Signuri di li cincu™ mentre frequentava l'università da 1969 - 1971. Più tardi aghju lettu U Silmarillion™. 40 anni dopu, eccu un gioielliere chì crea The Ruling Ring è altri gioielli cun licenza ufficiale di rumanzi fantastichi. In a ricerca di un nome per a nostra prima figliola in u 1975, aghju suggeritu Lothlorian. A mo moglia hà piaciutu u sonu è l'idea, ma l'accorciava à Loria (loth LORIA n). Allora ancu u nome di u mo primu figliolu hè statu inspiratu da JRR Tolkien, è hè fieru di questu per via.
Crescendu era un zitellu di natura. In u 1956, à l'età di 5 anni, aghju trovu u mo primu cristallu in una discarica vicinu à a nostra casa. Ùn avia mai tenutu un cristallu prima. Mi ricordu sempre di a gioia di tene, a magia di a scuperta è l'emozione di u pussessu. A scuperta di quellu primu cristallu m'hà datu un amore per i cristalli è i minerali, è ancu l'emozione di truvà tesori in a terra. Dapoi sò statu un avid rock hound. So esattamente ciò chì Bilbo hà sentitu quandu hà pigliatu l'Arkenstone per a prima volta. Mi piace à truvà e cose in a terra.
In u 1970, aghju nutatu un cunniscenza chì facia qualchì travagliu Lapidariu, tagliendu è lucidare gemme. Un'ora dopu avia appena finitu di cutà è lucidatura a mo prima gemma, un ochju di tigre. In u 1974, aghju amparatu à l'argentu per pudè creà i mo paràmetri per e petre chì aghju tagliatu. Aghju cuntinuatu u mo studiu di u disignu di gioielli da 1975 à 1977. Aghju apertu a mo prima gioielleria in 1975. Aghju graduatu in 1978 cù una BS in Zoologia è Botanica è hà insignatu a scienza di u liceu è a biologia di u liceu per 7 anni prima di vultà à i ghjuvelli. affari.
Cum'è un ghjuvellu, essendu assai influenzatu da i scritti di JRR Tolkien, era inevitabbile ch'e aghju fattu per un ghjornu l'Un Ring ™ di u Pudere. Aviu sempre vulutu una replica di l'anellu. Probabilmente aghju fattu i mo primi tentativi in 1975 o più; tentativi crudi per esse sicuru. Aghju fattu per fà in modu seriu in u 1997, cù parechji risultati insatisfactori. Infine, aghju pruduciutu un stile appiattitu chì aghju cunsideratu abbastanza bè in 1998. In u 1999, l'anellu hè statu più raffinatu à u stilu di cunfortu arrotondatu chì offremu oghje. Aghju cuntattatu Tolkien Enterprises, avà Enterprises di a Terra Media, è negoziatu i diritti di licenza per pudè fà è vende L'Unu Ring. Questa licenza hà purtatu à e nostre altre licenze cù autori di fantasia annantu à l'anni.
Qualchidunu anu dumandatu perchè qualcunu vulia un ughjettu di u male abittu cum'è u Ruling Ring di Sauron; creatu per schiavi tutta a Terra Mediu sottu u so regnu tiranicu scuru. Mentre chì era u scopu per quale u Ruling Ring hè statu creatu, questu hè micca ciò chì hà risultatu, nè l'unicu ciò chì U One Ring rapprisenta. Sentu chì l'anellu hè un simbulu assai simili à quellu di a croce à i cristiani. U crucifissu hè in tutta a realità un simbulu di u più grande male fattu in stu mondu, ma invece hè diventatu un simbulu di u più grande sacrificiu mai fattu per caccià u mondu di un grande male. Sentu chì l'Anellu Unicu hè un simbulu di u sacrificiu dispostu di Frodo di a so vita per caccià u mondu di un grande male. Hè ancu un simbulu di i ligami furmati in u viaghju di a Cumpagnia è e so lotte per superà u male.
A lotta per vince u male ùn porta micca u megliu è u peghju in tutti noi? Credu chì, cum'è l'ughjettu cintrali di a serie U Signore di l'Anelli, U One Ring rapprisenta ancu tuttu ciò chì hè bonu è veru in a Terra Media. Per mè, rapprisenta a manera di Bilbo, a tolleranza, a pazienza è a bravura di Frodo, a saviezza è l'impegnu di Gandalf, a bellezza di l'anima è a gentilezza di u core di Galadriel, a pazienza è a forza di Aragorn, a costanza, a lealtà è l'umiltà di Sam, è u bonu in assai altri chì anu participatu à a ricerca per svià u male. Rapprisenta u sacrificiu chì ognunu era dispostu à fà per u più grande, u più bellu di e motivazioni è emozioni umane. Hè un simbulu morale è eticu, se micca quasi religiosu. Ci rammenta chì u dirittu triunfarà sempre induve a bona ghjente ricusa di tollerà u male, è quellu individuu pò fà a diferenza. Hè un talismanu di speranza è fede.
I mo ghjuvelli sò assai un riflessu di quale è ciò chì sò. I scritti di Tolkien anu avutu una influenza prufonda nantu à i mo pinsamenti, i mo sentimenti, i mo piace è i mo desideri. Sò statu mudificatu da a vita per esse l'omu chì un ghjornu hà da fà l'Unicu Ring of Power.
- Paul J. Badali